FANDOM

Evie - główna bohaterka serii "Następcy", grana przez Sofię Carson. Jest córką Grimhildy, znanej jako Zła Królowa.

Ciemne, grube, kręcone włosy Evie opadają jej na czoło, a dziewczyna nigdy nie opuszcza domu bez swojego cennego diademu. Poszukiwanie jej księcia z bajki było trudniejsze, niż myślała, ale po swoich przygodach w Auradonie, nauczyła się, że bycie 'piękną' i kupno zamku nie jest najważniejsze.

Wygląd Edytuj

Evie jest szczupłą i wysoką dziewczyną, piękną i czarującą. W "Wyspie Potępionych" jest opisywana jako jedna z najurodziwszych dziewcząt, z grubymi rzęsami, ciemnoniebieskimi lokami, orzechowymi oczami i pełnymi, czerwonymi ustami. W filmach, nastolatka zawsze ma rozpuszczone włosy, z warkoczykami zaplecionymi na czubku głowy. Ubiera niebieskie, czerwone i czarne ubrania, pasujące do odcienia jej fryzury. Jest bardzo wrażliwa na punkcie swojego makijażu - na Wyspie nigdy nie była w stanie wyjść z domu bez wcześniejszego uznania jej wyglądu przez Grimhildę.

Osobowość Edytuj

Evie jest czarującą, bardzo inteligentną i kreatywną dziewczyną. Nie jest jak inne dzieci złoczyńców - jej niezwykła radość i miłość rozdawana na każdym kroku jest w stanie zmusić do uśmiechu nawet najtwardszych łotrów. Ale nie wolno dać się temu zwieść - jest miła i lojalna tylko wtedy, gdy chce taka być. Przez zapewnienia jej matki, że jeśli nie będzie ładna nigdy nie znajdzie księcia, jest niezwykle wrażliwa na punkcie swojego wyglądu; jej największym lękiem jest krzywo wykonany makijaż. Mimo, że tak bardzo chce własnego księcia, nie wybiera pierwszego, lepszego z brzegu - przystojnego, ale aroganckiego - dlatego też odesłała Chada z kwitkiem, kiedy dowiedziała się, jaki jest naprawdę. Uwielbia chemię. Wraz z postępowaniem filmów do Evie dociera, że w życiu liczy się o wiele więcej, niż bycie "najpiękniejszą w świecie".

"Wyspa Potępionych" Melissy de la Cruz Edytuj

Evie uczy się w domu - dużym zamku położonym za lasem, gdzie mieszka wraz z swoją matką, Złą Królową, bo obydwie zostały wygnane i zaklęte przez Diabolinę po tym, jak jej córka - Mal - nie została zaproszona na szóste urodziny niebieskowłosej. Kiedy tylko osiąga "naście" lat, zostaje dane jej pozwolenie na uczestniczenie w zajęciach w szkole, gdzie poznaje swojego pierwszego prawdziwego przyjaciela, Carlosa (de Vila/de Mona, w zależności od wersji językowej). Niestety, zostaje wybrana przez Mal jako jej następna ofiara, przez co zostaje uwięziona w pełnej pułapek szafie Cruelli. Po ponownym spotkaniu z białowłosym tworzą razem maszynę, która miała przechwytywać sygnał telewizyjny spoza Bariery, ale zamiast tego stworzyła w niej dziurę. Przez ich odkrycie zostają zmuszeni do uczestniczenia w wyprawie na odzyskanie różdżki Diaboliny. Podczas tej przygody, zostaje niemal zaklęta na sto lat snu, ale ocala ją Mal. Po tych wydarzeniach czwórka nastolatków - Mal, Jay, Carlos i Evie - zostają przyjaciółmi.